نخعی راد: برخی در داخل به جنگ روانی اسرائیل دامن می‌زنند

نخعی راد: برخی در داخل به جنگ روانی اسرائیل دامن می‌زنندنماینده مشهد رد مجلس شورای اسلامی با بیاان اینکه برخی در داخل به جنگ روانی اسرائیل دامن می‌زنند، گفت: هدف دشمن از طرح حمله احتمالی به کشور با هدف اثر منفی بروی اقتصاد ما است و قطعا جرات حمله ندارد.


علی اصغر نخعی راد، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی مجله خبری با اشاره به جنگ روانی ایجاد شده در مورد پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق ۲، گفت: جوی که ایجاد شده کم وبیش کار روانی دشمن است. زمانی که ما می خواستیم تلافی کنیم و به اسرائیل حمله کنیم کشورشان به هم ریخت، در پناهگاه ها بیش از یک ماه بسر بردند و خیلی اوضاع داخلی و اقتصادی رژیم بهم ریخت و در مقابل آنها در حال حاضر جرات حمله به ما را ندارند و قصدشان این است که با عملیات روانی بر کشور ما اثر بگذارند.

وی اظهار کرد: متاسفانه عده ای هم داخل کشور یا افراد ترسو و یا افرادی که کم وبیش ممکن است ستون پنجم دشمن هم باشند به این موضوع دامن می زنند اما آن چیزی که مردم باید بدانند این است که قدرت ما به حدی است که دشمن جرات حمله به ما را ندارد. اگر هم بخواهند حمله کنند قصدشان این است که بصورت نمادین حمله ای انجام دهند به امید اینکه ایران کاری در مقابل آنها انجام ندهد یعنی حمله ضعیفی انجام دهند این مجله خبریمه شان است که البته تصورمان این است که نمی توانند این کار را انجام دهند و این موضوعات نباید تاثیری در فضای اقتصادی کشور داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گفتن این سخنان با هدف ایجاد تشویش و اثر روانی در کشور است و هدف این است که بحران اقتصادی در کشور ایجاد کند

وی خاطر نشان کرد: ما در شراطی هستیم که کشور از لحاظ روانی باید در ثبات باشد و باید همه کمک کنند که مردم در آرامش به سر ببرند.هدف دشمن از طرح حمله احتمالی به کشور با هدف اثر منفی بروی اقتصاد ما است و قطعا جرات حمله ندارد.

انتهای پیام



پست های مرتبط